Annonser från BloggPartner

Human Centipede 2 Full Sequence info spoilers!

Hej alla läsare!

För er som vill veta mer om Human Centipede 2 Full sequence, varsågoda!



Jag har läst runt lite om Full Sequence för att hitta orsakerna till att den har blivit bannad i UK och varför så många är upprörda över att den kommer upp på bio och sedan på dvd i många länder. Tyvärr finns inte alltför mycket information om den ännu, men lite har jag ändå lyckats få fram.

Det som med 99 % kommer finnas med i filmen:

1. Jenny från första filmen kommer vara med i Full sequence.

2. Den sista i ledet kommer bli våldtagen utav huvudkaraktären som kommer ha taggtråd runt sin penis då han
våldtar henne.

3. Den första filmen var bara just en film, medan det är den här filmen som sker på riktigt. Huvudkaraktären i denna filmen kolla på första filmen på dvd så det som hände i första hände inte alls och det förklarar varför Jenny kan komma tillbaka.

4. Filmen kommer filmas i svart-vitt.



Det som bara är rykten:

1. Den sista i ledet är gravid och föder barnet medan huvudkaraktären onanerar till det.

2. Någon får sina tår och fingrar avsågade med en motorsåg.

3. Eftersom huvudkaraktären inte är medicinskt kunnig kommer ingen ha bandage på sig utan man kommer att få se allting till skillnad från första filmen.

4. Alla i ledet kommer vara helt nakna.

Det var det jag har lyckats hitta, men när jag vet mer så publicerar jag det för er som är intresserade.

Källa


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, låter ju helt sinnesjukt intressant! Måste ta och kolla runt för lite info jag med =)

2011-09-20 @ 16:49:04
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Anonym

är peppad! Tack för att du delar med dig av infon, riktigt roligt!

2011-09-20 @ 17:14:06
Postat av: bex

man kan inte låta bli att bli sugen på att se filmen!!

2011-09-20 @ 18:45:30
URL: http://bexxxie.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det där med att händelserna i filmen är på riktigt är jag lite tveksam till. Skulle de vara äkta skulle Human Centipede 2 till en snuff-film. De är inte särskilt lagliga någonstans :/

2011-09-20 @ 19:44:13
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Candy

Låter ju inte så hemskt tycker jag, förstår inte att folk blir så upprörda... eller, iofs förstår jag det eftersom folk överlag är så jävla känsliga. ><

2011-09-20 @ 19:48:11
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Emilia

Sv: I GET IT! Typ att någon ser första filmen och får massa idéer typ? Låter vettigt...

2011-09-20 @ 21:10:11
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen att dem visar mer i Full sequence, annars blir jag besviken igen..

2011-09-25 @ 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0