Annonser från BloggPartner

Filmmässa i Alingsås 24/9

Hej alla läsare!♥

Filmmässa i Alingsås, kom dit du med!

 



Jag har skrivit förut att jag kommer vara på filmmässan i Alingsås på lördag, ska någon annan utav mina läsare dit? Det ska bli riktigt roligt och jag ska ta med mig kameran och hoppas på att få med några bra bilder därifrån. Jag ska även försöka hitta många bra filmfynd och nya skräckfilmer till samlingen. Även fast detta inte är en Sci-Fi mässa får den stå med i den kategorin, för det är trots allt en mässa.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: spidercrazy

Jag hade gärna åkt men såg ditt inlägg först i torsdags, resan till o från Norrköping hade blivit för dyr, dessutom ska jag ju ändå till Göteborg (Sci Fi-mässan) nästa helg och jag antar att de flesta säljarna som var i Alingsås ska dit också. Ska du dit?

2011-09-25 @ 14:52:46
URL: http://yzarcredips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0