Annonser från BloggPartner

Chromeskull: Laid to rest 2

Hej alla läsare!

''Jag tycker att den här är bättre än första filmen och jag hoppas på en tredje film''

Chromeskull: Laid to rest 2: Chromeskull återvänder efter att knappt undgått döden och är tillbaka för att avsluta det han påbörjade och skapar en ny väg av terror och förstörelse.

Man ser på en gång att denna uppföljare har mycket bättre budget än första filmen. Jag tycker att Chromskull är en ganska intressant karaktär och det är kul att man har gjort denna uppföljare för att utforska honom mer. Gore-fans kommer nog inte bli besvikna kan jag lova. Dem har fokuserat många effekter kring munnar och gjort det riktigt bra.

Den är spännande ibland, men tyvärr avtar spänningen ibland. Andra halvan utav filmen är bättre än första och den blir riktigt bra mot slutet. Jag tycker att den här är bättre än första filmen och jag hoppas på en tredje film för jag känner att det här kan bli en ny skräckfilmsserie att följa, precis som med Saw. Tyvärr har Danielle Harris en ganska liten roll, vilket var tråkigt.




300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag har sett ettan och gillade den. Var såg du den här?

2011-09-10 @ 14:53:33
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0