Annonser från BloggPartner

Slumber party massacre 2

Hej alla läsare!♥

''Jag brydde mig inte alls om karaktärerna''



Slumber party massacre 2: Några tjejer från en rockgrupp bestämmer sig för att ta ledigt och åker ut till skogen, där en av tjejernas drömmar visar sig vare lite mer än bara drömmar.

Den här filmen började riktigt segt och tråkigt. Den fortsatte riktigt segt och tråkigt och slutet var en stor gäspning. Ingenting läskigt eller spännande hände alls fram till slutet och när det väl hände någonting så var det inte bra eller spännande.

Den här filmen är ett riktigt sömnpiller och den är bara löjlig. Jag brydde mig inte alls om karaktärerna och jag ville bara att alla skulle dö så fort som möjligt så att filmen kunde ta slut. Det här är verkligen en utav den sämsta skräckfilmerna som jag någonsin har sett.




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0