Annonser från BloggPartner

Min manliga favoritfighter

Hej alla läsare!

Jason Mayhem Miller all the way!



Jag är ett Jason ''Mayhem'' Miller fan och tycker att han är grymmast. Han är riktigt duktig, rolig och varje match han är med i är intressant att kolla på. När det gäller the Brawl som hände mellan honom, Diaz bröderna och Jake Shields så är jag helt och hållet på Mayhems sida och jag ogillar verkligen Diaz bröderna efter det dem gjorde och hur dem har uppförst sig sedan dess mot Mayhem.


Mayhem är coach för Ultimate Fighter säsong 14 som visas på tv4sport fredagar 22.00 och jag hoppas att han spöar skiten ur den andra coachen Michael Bisping när dem kommer mötas 3 december, jag är verkligen inget fan utav Bisping.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0