Annonser från BloggPartner

Guard

Hej alla läsare!♥

En bild ifrån en träning.




Det här är en väldigt vanlig position som man hamnar i under en match och sparring. Position heter guard och bara för att man ligger ner på rygg behöver det inte betyda att man är i en dålig position, är man riktigt duktig på guard så kan man göra väldigt mycket från den positionen och snabbt avancera till en bättre, eller submitta någon från guard. Jag kommer inte använda min rosa tröja något mer tyvärr, men mina rosa shorts kommer jag ha kvar, så ni kommer få se mig i andra träningströjor framöver.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym!

2011-11-15 @ 12:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0