Annonser från BloggPartner

Shelter

Hej alla läsare!♥

''Det fanns några bra scener, men den saknade något för att få mig helt fast.''

 


Shelter: Dr Cara Jessup är en expert inom åkomman om multipla personligheter, vars olika vittnesmål som expert har hjälpt rättssystemet att fastställa dödsstraff för mördare. Trots hennes hängivenhet till vetenskap och mordet på hennes man, har Cara aldrig tappat tron på Gud. Tills hon blir introducerad för Adam, hennes fars nya patient. Medan hon upptäcker mer om Adams förflutna faller hennes liv i bitar, men om hon tappar tron, kan konsekvenserna krossa hennes familj.

Jag såg den här på bio i Polen med mina två kusiner, vilket var väldigt kul. Jag hade inte hört talas om någonting innan filmen började, men när historien börjar förstår man den och jag kom in i det. De olika ljuden som fanns i filmen var riktigt bra och jag hoppade till en eller två gånger.

Karaktären som Jonathan Rhys Meyers spelade var väldigt intressant och man ville hela tiden veta mer om honom. Det fanns några bra scener, men den saknade något för att få mig helt fast. Det var även ganska uppenbart hur det skulle sluta, vilket jag blev ganska besviken på. Hade den slutat på ett annorlunda sätt hade den fått en fyra.









Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0