Annonser från BloggPartner

Human Centipede 3

Hej alla läsare!

Det kommer komma en Human Centipede 3, vilket gör mig väldigt glad.

Det kommer vara den sista filmen i trilogin och tydligen mycket värre än tvåan (alla gore-fans hurrar). Det enda jag vet om trean är att den kommer utspela sig i USA och att den kommer vara klar 2013, så vi får tyvärr vänta ett tag.

Förra söndagen när mina kusiner, Adrian och Tomas var hemma hos mig kollade vi på en del filmer och vi såg The Human Centipede: First Sequence för kusinerna och Adrian hade inte sett den. Det var riktigt roligt att se den med dem och både titta och höra deras reaktioner. Min ena kusin Dagmara blev mycket förtjust i filmen och vill väldigt gärna se tvåan. Jag har beställt tvåan på blu-ray och jag borde få hem den senast om en vecka då ska jag ta med den till Polen så att vi alla kan se den i december.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar!

2011-12-02 @ 13:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0