Annonser från BloggPartner

Mer om MMA

Hej alla läsare!♥

Jag älskar MMA


Jag har vari sugen på att börja tävla i Shootfighting ett tag nu och efter att ha tittat på massor med shootfighting i lördags på min klubb Sthlm shoot, har jag bestämt mig för att jag vill tävla nästa år. Jag har även planerat att tävla i en mindre viktklass, så jag ska gå ner några kilo nästa år och jag tror att det kommer vara en fördel för mig. Jag ska även köpa hem mitsar och mattor så att jag kan träna hemma, det kommer inte bara vara bra för att förbättra mina skills, utan även mentalt för jag mår bättre av att träna.
Tyvärr tränar jag knappt någonting när jag är hemma och då brukar jag känna mig seg och får lätt huvudvärk. Jag ska definitivt öva på det jag behöver bli bättre på och jag vill bli en fighter som gör min klubb stolt. Jag vill visa att tjejer är grymma inom MMA, det finns redan många grymma tjejfighters inom MMA-världen, men varför så få? Jag vill att fler tjejer ska börja träna kampsport, det är riktigt roligt och träningen är grymt bra. Man får även mycket nya vänner och en ny klubb och dem känns som en familj.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Ditt största fan

Ska bli otroligt kul att se din första fight, säg när och tid så är jag där och kollar!

2011-11-12 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0