Annonser från BloggPartner

Drive

Hej alla läsare!

''Det jag även gillar är att den är våldsam på precis rätt ställen''



Drive: En stuntförare från Hollywood drömmer om att slå sig fram på de professionella racingbanorna. Samtidigt som han frilansar som förare i den kriminella världen retar han upp några av Los Angeles farligaste män. Det finns bara ett sätt för honom att överleva, att göra det som han är bäst på: köra snabbt!

Musiken i filmen är riktigt bra, speciellt i inledningen och slutscenen. Det jag även gillar är att den är våldsam på precis rätt ställen så att dem nästan kommer som en chock, utan brutaliteten hade filmen nog bara fått en stark trea. Ryan Gosling spelar sin roll riktigt bra, det är något som han utstrålar med bara ansiktsuttryck som gör karaktären intressant.

Jag fick gåshud vid flera ställen och jag såg den här på bio tillsammans med min mamma och min ena kusin och vi alla gillade den lika mycket. Filmen lyckades få fram flera olika känslor hos mig på ett positivt sätt. Jag rekommenderar den här till alla och jag tänker se den snart igen och hoppas på att kunna köpa den så fort som möjligt. Drive kommer ha biopremiär i Sverige den 18/11.





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Den är så otroligt bra den här filmen. Och ja, musiken är bra den med. Stark fyra för min del. Borde nog recensera den snart, hade egentligen tänkt att göra det direkt efter att jag sett den men det blev inte av. Får recensera den när jag sett den på bio istället, för jag är väldigt nyfiken på bioversionen. :)

2011-11-08 @ 15:50:07
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Lina

Sv: Jag gillar med Emma Stone och försöker iaf se det mesta hon har gjort. Dock missade jag The Help på bio men den ska lätt köpas när den kommer.



Drive har jag nästan helt missat, få ta och köpa den när den anländer till affärerna.

2011-11-08 @ 21:01:32
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0