Annonser från BloggPartner

Treevenge

Hej alla läsare!

Den var fylld med blod och originellt gore som jag skrattade väldigt mycket åt.



Treevenge: Julen blir inte som vanligt i denna skräckkomedi när julgranarna bestämmer sig för att hämnas på människorna, dem har blivit trötta på att bli attackerade utav människor när dem inte har gjort någonting alls.

Haha vilken rolig idé till en film. Det är en kortfilm på 16 minuter men fyfan vad rolig den var. Den var fylld med blod och originellt gore som jag skrattade väldigt mycket åt. Jag gillade speciellt scenen då en utav grenarna på en julgran ploppade ut en tjejs öga och gick igenom hålet tills det kom fram till en killes ansikte och gick igenom hans öga också. Den är lite seg i början, men när den väl kommer igång, wow!

Språket som julgranarna använder för att kommunicera är så sött och man tror verkligen på det som händer i filmen. Den lyckas att inte bli löjlig vilket är svårt när man gör en film om julgranar som mördar folk.  En utav de bästa kortfilmerna som någonsin har gjorts helt klart! Kolla in den på youtube så snart som möjligt!

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Verkar bra, vill se!

2011-05-02 @ 19:33:55
Postat av: Lina

Denna måste jag kolla in.



Vet du något om Apollo 18? Jag har inte direkt letat efter info men är den ens en riktig film eller är det som de säger, i hopa klippt material? För jag få dokumentärkänslan i bland och inte alls på andra ställen av trailern. Det finns ingen lista på skådespelare nämligen och gör mig tveksam.

2011-05-02 @ 19:58:24
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: kicki

Den är så god.. smakar som jordgubbsmilkshake och man kan välja mellan en 4:a eller 6:a stark :)Fast det är säkras att ta en 4a.. för man känner inte smaken av alkoholen

2011-05-03 @ 10:02:54
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0