Annonser från BloggPartner

Mina armar och axlar

Hej alla läsare

''Jag har alltid skylt dem och haft koftor på mig även under somrarna''



Ända sedan jag var 11-12 så är det två kroppsdelar på mig som jag har hatat och det har alltid varit mina armar och axlar. Jag har alltid skylt dem och haft koftor på mig även under somrarna och mamma tyckte jämt att jag var knäpp för att jag hade på mig varma kläder under sommaren. Jag har alltid tyckt att mina axlar är för breda och mina armar på tok för stora. Även när jag vägde som minst, 44 kg, ansåg jag att mina armar var för stora. Det är nu efter att jag har börjat på MMA som jag har börjat tycka om mina armar och axlar.

Jag skyler dem inte längre på träningarna och på tävlingen hade jag endast ett par shorts och en sportbh på mig vilket då gjorde att jag visade hela armarna och axlarna, vilket inte störde mig alls. Jag lät även folk fotografera mig så och har inte alls haft ångest över att se bilderna efteråt. MMA har hjälpt mig oerhört med att få en bättre syn på min kropp och jag har även märkt att jag får en liten fördel med mina breda axlar och armar genom att jag lättare kan hålla ner motståndare.

Jag är så stolt över mig själv att jag faktiskt vågar visa såna här avklädda kort på mig och att jag inte får ångest över att se min kropp och det jag ser nu är  jag faktiskt nöjd med, så jag är verkligen tacksam över min MMA-träning för utan den hade jag nog fortfarande haft stora problem med min kropp.





300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en fin kropp, och din träning har gjort att du själv också ser det. Jag tror att tjejer oroar sig mycket i onödan över hur deras kroppar ser ut.

2011-05-19 @ 00:51:14
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Lina

Jag hade inga problem för några månader sedan med att slänga delar av kläderna på kort, men nu har jag gått upp 6 kg på 6 veckor och trivs inte alls. Och det där med att röra på mig är inte min stil, jag har verken viljan eller orken. Så hur fasiken jag ska bli av med skitet igen vet jag inte. Dieter är inte heller min bästa sida, då blir jag bara sjukt sugen på allt jag inte få äta. Så jag antar att mitt fett få dallra.

2011-05-19 @ 03:43:28
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Jacob.

Hello, I'm trying to promote a blog I've made, so I'm going through the blogs I look at regularly, and that IO like, and I was hoping you wouldn't mind looking it up, and helping me spread the word. The address is No-onegoesunknown.blogspot.com. It's about films, and music, and more. Thankyou for your time, and I really do enjoy your blog, I've liked all the films so far you have listed. My Regards.

2011-05-19 @ 05:50:04
URL: http://no-onegoesunknown.blogspot.com
Postat av: Jacob

By the way forgot to mention you are sexy as hell, great body

2011-05-19 @ 05:52:11
URL: http://no-onegoesunknown.blogspot.com
Postat av: Emma

Härligt att du har insett vilken fin kropp du har! Det är svårt för många att vara nöjda som dem är och jag är glad att du äntligen har förstått det. Hoppas det kommer att vara och att du kan lägga dina problem bakom dig, bra jobbat Sarah!

2011-05-19 @ 13:27:44
Postat av: Anonym

Bra jobbat av dig sarah och starkt att våga skriva om ett sånt här känsligt ämne helt öppet.

2011-05-19 @ 14:52:10
Postat av: Emilia

Jag har också problem med mina armar, mina armar och mina bröst är mina hat kroppsdelar. Fast när det kommer till armarna är det mest överarmarna som jag har problem med, och det kan man lösa lätt med en kortärmad skjorta eller kofta, linnen har jag dock problem med.. Men det börjar skärpa sig sedan jag byggt upp mitt självförtroende en liten del (även om det fortfarande kan dyka upp negativa tankar om mig själv och vad jag tror andra tycker och tänker om mig. Mitt självförtroende är inte så stadigt än...)

2011-05-19 @ 16:29:22
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Angelica

fan va bra! :D fortsätt med det!

2011-05-20 @ 13:58:14
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0