Annonser från BloggPartner

Final destination 5

Hej alla läsare!

Det kommer att komma en Final destination 5 så ni som gillade alla fyra hurrar säkert och jag som bara gillade 1-3, men inte fyran vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.



Den har biopremiär i USA 12/8. Det blir nog dags för mig att recensera de första fyra.

Final Destination 5: Elva år efter explosionen på Flight 180 har Sam Lawton en föraning om att bron han är på kommer kollapsa och döda honom och många runt omkring honom. När visionen blir verklighet lyckas Sam att rädda sig själv och några andra men Sam och hans flickvän Molly upptäcker att döden fortfarande är efter dem och de som överlevde den fruktansvärda olyckan.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej! Har en fråga ang tävlingen. Det är många som röstar flera gånger fast det är samma person? Och du kommer väl titta ip adresserna sen va? :)

2011-05-09 @ 15:41:25
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

jag tyckte också bara om 1-3

2011-05-09 @ 17:15:21
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Emma

Vill se den här, men gillar nog ettan mäst utav alla som finns.

2011-05-10 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0