Annonser från BloggPartner

The Reef

Hej alla läsare!

''Det som var lite tråkigt var att man inte kunde se mera utav hajen och helst några snygga närbilder som skulle ha gjort scenerna mer intensiva.''



The Reef: En fritidsbåt sjunker i vattnen utanför Sydney. De överlevande kämpar för sitt liv med en vithaj som jagar dem i vattnet.

Jag var väldigt tveksam till den här, men jag blev positivt överraskad. Den bygger upp stämningen väldigt bra och går inte på billiga skrämseleffekter utan dem har istället fokuserat på att få upp en ganska läskig stämning innan saker och ting händer. Trots att man såg att det här var en amatörfilm så var den väldigt bra gjord. Det som var lite tråkigt var att man inte kunde se mera utav hajen och helst några snygga närbilder som skulle ha gjort scenerna mer intensiva.

Den sägs vara baserad på en verklig historia och det står även det i filmen och det gör att filmen blir mer trovärdig i hur karaktärerna reagerar. Fotot var ganska snyggt på vissa ställen, speciellt när man såg fina delar utav havet runt omkring dem. Den här höll mitt intresse uppe från början till slut och att det inte var särskilt mycket gore i den störde mig inte alls. Filmen får en stark trea utav mig.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

åh jag har nog fobi för sånna där filmer! haha



sv: Tack! :D

2011-03-25 @ 17:32:32
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den här har jäte bra stämning och är min favoritfilm om hajar. Tack för att du tog upp den och att du också gillade den.

2011-03-26 @ 10:17:57
Postat av: Emma

Jag tycker att den var lite tråkig

2011-03-26 @ 10:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0