Annonser från BloggPartner

Suckerpunch

Hej alla läsare!

En film som jag längtar efter att få se är Suckerpunch.

Jag såg trailern till den i fredags på bio när jag såg I am number four och trailern såg grymt bra ut. Den har Sverigepremiär 2011-04-08 och jag ska nog med säkerhet se den på premiären.

Handling?: Vi får följa med in i en ung flickas drömvärld som blir hennes flykt undan en betydligt mörkare verklighet i fångenskap. Tillsammans med fyra medfångar bestämmer hon sig för att rymma men flyktvägen är fylld av våldsamma faror och det blir allt svårare att skilja på vilka som är verkliga och vilka som bara finns i fantasin...

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tipset, hade inte hört talas om filmen innan. Det verkar vara en film i min smak!

2011-03-28 @ 10:34:27
Postat av: Ellen

Åååh! Den har jag också tänkt att de ;) (Ser ut som att den kommer vara cool, med effekter och det estetiska ^^ ) Ser fram emot en filmrecension på den :)

2011-03-28 @ 12:38:15
URL: http://ps-movies.blogspot.com
Postat av: Ellen

Sv: Ja det ser ut att vara coola färger och sånt ;)

2011-03-28 @ 13:51:23
URL: http://ps-movies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0