Annonser från BloggPartner

Nude Nuns with big guns

Hej alla läsare!

''Den ska vara ännu en brutal Rape/Revenge film som jag ännu inte har hunnit se.''



Alla ni som gillade Run Bitch! Run! ni kan glädja er åt Nude Nuns with Big Guns utav samma regissör. Den ska vara ännu en brutal Rape/Revenge film som jag ännu inte har hunnit se. Jag själv gillade inte Run Bitch! Run! och tvivlar på att jag kommer gilla Nude Nuns with Big Guns, men jag vill se alla skräckfilmer som finns och ska därför se den också.

Handling: Produktionsbolaget bakom sensationella Run! Bitch Run! är tillbaka med ännu en störtskön Grindhouse-thriller. Gör dig redo att bli frälst av sexiga nunnor, grisiga knuttar, ultravåld och tunga oneliners. Syster Sarah ska avlägga sina kyskhetslöften, när hon istället blir hjärntvättad, drogad och våldtagen av sina korrupta andliga ledare. Nära att dö av en överdos får hon ett meddelande direkt från himlen, med befallning att hämnas. Med Guds vilja och en arsenal av stora vapen påbörjar hon domedagen för svinen som förstört hennes liv.

Vad har ni för tankar och åsikter om denna filmen?

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Syster Sarah... HAHAHAHA du eller? ;)



Nämen, verkar intressant. Har inte sett Run Bitch Run än, dock, men har den i datorn. :)

2011-03-15 @ 12:38:05
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Millan

Låter väldigt... ja.. den låter lite rolig faktiskt!

Btw, jag har ett önskemål om en film jag skulle bli glad om du recenserade.. man jag kommer inte ihåg vad den heter just nu /:

2011-03-15 @ 19:50:46
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Tommy

Bedrövligt dålig film!

Postat av: Anonym

Jag gillade både den här och run bitch run! Jag tycker att du ska se den och jag vill gärna att du recenserar den.

2011-03-15 @ 21:03:08
Postat av: Anonym

roligaste titeln EVER! ;)

2011-03-17 @ 10:56:11
Postat av: Aficionadon

Har hört att filmen inte ska vara någon höjdare, men en titel som denna måste man ju nästan ha i sin samling bara för att!

2011-03-17 @ 11:22:27
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0