Annonser från BloggPartner

Kvällens MMA träning

Hej alla läsare!

''Jag är en väldigt självkritiskt person och tror aldrig att jag är tillräckligt bra på någonting''



Kvällens MMA träning gick inte så väldigt bra och det var under sparringen som jag märkte att jag behöver bli väldigt mycket bättre på tekniken. Det kändes som att jag gjorde fel efter fel efter fel och att jag glömde bort det mesta när det är just under sparringen som man ska visa vad man har lärt sig. Dessutom känns det som att alla är mycket bättre, visst vissa har tränat annat innan, men några har tränat lika länge som mig och är redan mycket bättre.

Jag är en väldigt självkritiskt person och tror aldrig att jag är tillräckligt bra på någonting och därför tar jag såna här stunder ganska hårt. Just nu känns det inte så bra, men jag får väl rycka upp mig inför nästa träning och visa vad jag kan då istället. Jag vill börja tävla, men just nu känner jag inte för det. Jag tycker dock fortfarande att det är väldigt roligt att träna MMA och kommer hålla på med det ett bra tag.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Synd att du känner så, men! Försök så gott du kan att inte jämföra dig med andra, för det är egentligen ganska onödigt. Du är ju inte de och de är inte du. Alla har vi olika förutsättningar. Du kanske hade en dålig dag & därför var det svårt att minnas allt du lärt dig. Finns det saker du behöver träna på så har du ju tre träningspass (eller var det fyra?) i veckan att öva på dem så att du faktiskt blir bättre! Du är ju ändå rätt ny till MM:an. Ja, det kanske finns någon som är bättre än du, men det betyder inte att du är dålig eller att du inte kan utvecklas mer. Kämpa på, darling!

2011-03-15 @ 01:48:30
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Anonym

Bara att kämpa på! Är säker på att du är bättre än du tror :)

2011-03-15 @ 12:12:09
Postat av: Anonym

Häftig att du håller på med MMA. Vill själv börja men känner att jag inte kommer palla den hårda träningen Haha!

2011-03-17 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0