Annonser från BloggPartner

Devil in details

Hej alla läsare!

''ibland har jag svårt för att lyssna på Placebo''



Har nu suttit och lyssnat massor på Placebo, väldigt mycket från albumet Battle of the sun och bara ryser utav hur bra deras texter är. I snart 8 år har Placebo varit mitt favoritband och jag blir nästan tårögd varje gång jag hör en utav deras låtar. Men ibland har jag svårt för att lyssna på Placebo, just för hur mycket känslor och minnen som finns inblandad i nästan varje låt för mig.

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Elina

Hejdu! (igen) :) Du, jag måste fråga dig som är skräckisfantast; har du sett den här filmen? http://www.imdb.com/title/tt1646973/



"Silent House" heter den på engelska...



Vad tyckte du isåfall?? Om beskrivningen stämmer så är det en helt rätt typ av film för mig, då jag älskade Blair Witch Project osv... :)



Hade bra! :)

2011-03-04 @ 22:23:05
URL: http://fiskelina.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh så är det för mig med!! Men det går inte att undgå, placebo är awesome <3

2011-03-04 @ 22:50:55
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Emma

häftig bild! Placebo betyder mycket för mig också. Jag förstår precis vad du menar, alla deras låtar väcker så många olika känslor i mig och ibland gråter jag när jag lyssnar på dem.

2011-03-05 @ 11:33:04
Postat av: Anonym

Placebo <3 Är glad att jag har hittat din blogg!

2011-03-05 @ 17:07:16
Postat av: Frida

placebos texter är alltid så underbara, speciella och känslosamma <3 upptäcker alltid nya saker när jag lyssnar på deras låtar, trots att jag lyssnar på dom varje dag. och man kan tolka dom på så många olika sätt, det är fint :)



Jag har lyssnat på dom bara 1 ½ år nu, men de betyder så sjukt mycket. därför blir den en tatuering om en månad ungefär :D



Jag har också så många bilder och känslor som kommer upp i huvudet när jag lyssnar på dom. och ibland kan det vara jobbigt, men det får mig att ta in känslan och sedan lägga den bakom mig :) i de flesta fall. därför älskar jag placebo så mycket :) jag lär mig så mycket, och accepterar mig själv liksom. kram på dig

2011-03-05 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0