Annonser från BloggPartner

Shoot Challenge 9

Hej alla läsare!

I lördags 28/5 var det Shoot Challenge 9 på min klubb Sthlm Shoot i Slussen och det är bilder från min kamera som jag lägger upp här.


Jag var där och hejjade på dem som var med och tävlade från in klubb. Jag har bara tränat i snart 6 månader och är inte alls redo för riktiga MMA-matcher. Mycket beror på att jag har tränat alldeles för lite på stående slag och sparkar, jag är mycket bättre på marken än vid boxningen. Jag hoppas att jag nån dag kommer bli tillräckligt bra så att jag kan vara med och tävla i Shoot Challenge. Jag försökte lägga upp en bild från varje match så förhoppningsvis är det så. Det som är synd är att det var så få tjej-matcher.

 

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: tack så mycket!! :D



oh va roligt för honom! hällsa grattis! haha maten är den bästa, brännan dock kan man leva utan med... hahaha

2011-06-03 @ 14:42:16
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska bli kul att få se dig i ringen nångång!

2011-06-04 @ 00:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0