Annonser från BloggPartner

Return to horror high

Hej alla läsare!

''Det fanns en till scen som jag gillade riktigt mycket och det var obduktionscenen''



Return to horror high: För några år sedan härjade en mystisk seriemördare på Crippen High School. Mördaren åkte aldrig fast. Ett filmbolag, Cosmic Pictures, bestämmer sig för att göra en film om detta - på plats, i den stängda skolan. När filmteamet försvinner en efter en verkar det som om historien upprepar sig.

Den började bra och fick mig väldigt intresserad. Stämningen var precis rätt och jag kände att detta skulle bli en bra slasher, men efter den fina inledningen med polisen, så blir den sämre. Den blir ganska tråkig och mördaren har på sig gula diskhandskar vilket känns fel på något sätt. Det fanns en till scen som jag gillade riktigt mycket och det var obduktionscenen, musiken tillsammans med vad som utspelade sig var ihopsatt sjukt bra! Tyvärr kan jag inte ge den en trea för endast två bra scener. Twisten kändes mest jaha? och därför landar filmen på en tvåa.



Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Omslaget ser riktigt lockande ut, men utifrån din text tror jag nog ändå att jag hoppar över den...

2011-06-13 @ 06:52:53
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0