Annonser från BloggPartner

Personliga inlägg

Hej alla läsare!♥

Personligt, vad vill du veta om mig?

 


Jag har sett att några utav er har kryssat för fler personliga inlägg i min frågeruta och jag har ibland svårt att komma på vad jag ska skriva för personliga inlägg. Därför vill jag gärna att ni ger mig tips på olika ämnen som ni vill att jag ska skriva om och som ni vill veta mer om. Jag kan inte svara på exakt vad som helst, men jag ska försöka. Bara att kommentera så många ämnen ni vill eller om ni vill vara mer specifika med frågor så går det bra.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Berätta lite mer om din vardag. Har du några andra intressen utöver film, tecknande och MMA? Kanske lite mer om vad du gör om dagarna. Vardagsinlägg tycker jag är roligt att läsa. Och saker du köper osv :)

2011-06-24 @ 13:08:04
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Angelica

hur du hade det i skolan/ var i skolan osv hade vart kul att veta :) och lite mer om din vardag! :)

2011-06-24 @ 19:57:06
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: NORSK GUTT!

Du har en sykt bra logg.

Jeg er norsk og fast leser.

Du er bra HOT:D

2011-06-25 @ 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0