Annonser från BloggPartner

Vilken George A Romero zombiefilm föredrar ni?

Hej alla läsare!

Jag gillar de tre George A Romero zombiefilmerna väldigt mycket, men vilken föredrar ni?

När jag var yngre var min självklara favorit Dawn of the dead, men nu några år senare och många fler titt på Day of the dead så måste jag nog ändå välja den som min favorit. Alla gore-scener är bra, nyskapande och jag gillar allting med filmen. De två första är fortfarande riktigt riktigt bra, men Day of the dead är snäppet bättre. Nu vill jag bara att ni nämner hans gamla filmer, inte dem nya.

Night of the living dead, Dawn of the dead eller Day of the dead?

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Micke

Min favorit är Dawn Of The Dead. Alla tre av Romeros tidigare zombiefilmer har ju fått nyinspelningar.

2011-07-07 @ 20:04:29
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: BlueRoseCase

Night of the Living Dead är min favorit. Den är mest stämningsfull, men därefter har faktiskt Day knuffat ner Dawn från andra till tredje plats efter min omtitt i vintras.

2011-07-08 @ 15:28:50
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0