Annonser från BloggPartner

Polen 2011: Dag 2 - Torsdag

Hej alla läsare!

''Mina kusiner är också ganska filmintresserade och besöker min blogg ganska ofta då man kan byta språket till polska.''



Den här dagen började som vanligt med att jag vaknade 10 efter en dålig natts sömn. Det var dags för frukost och att göra sig iordning inför dagen. Jag hann även med att kolla på någon film på förmiddagen innan mormor började laga middagen. Jag brukar ofta hjälpa till med middagen då mormor är svårt sjuk och jag och mamma hjälper henne så gott vi kan. Något som var roligt denna dag var att mina kusiner skulle komma förbi och äta middag med oss. Mina två kusiner heter Magda och Dagmara, Magda är 21 år och Dagmara är 23 år. Vi har umgåtts ganska mycket dem senaste gångerna jag har varit i Polen och dem är riktigt snälla och roliga. Middagstemat blev: MMA, dem var väldigt intresserade och frågade massor och prövade även mina nya grapplinghandskar.

Efter middagen skulle jag gå på bio och se Transformers 3D och undrade ifall mina kusiner ville följa med och det ville dem. Jag längtade jättemycket och mina kusiner skjutsade mig och mamma till bion. mamma bjöd oss på fika innan bion och satt och pratade med oss. Vi köpte popcorn och dricka som vi alla delade på. Mina kusiner är också ganska filmintresserade och besöker min blogg ganska ofta då man kan byta språket till polska. Dagmara är väldigt intresserad utav just skräckfilmer och det är väldigt kul att prata om skräckfilmer med henne occh Magda. Hon var väldigt förtjust i Saw 3D som hon såg två gånger på bio. Efter bion var det tyvärr dags att åka hemåt mot mormor och morfar, men vi bestämde oss för att vi skulle ut och festa i helgen som skulle komma och då hade jag något att längta efter.

Hos mormor och morfar återstod det att kolla på film innan det var dags att sova. Alla lägger sig tidigt där mellan 22-23 och det gjorde även mamma så jag var oftast uppe till 23-00, inte längre och jag brukar vara uppe längre än så hemma vilket gjorde att jag hade svårt att sova. Dagens filmer som jag hann se blev: Hulk 2003, The Bankjob & Transformers 3D.



Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

mysigt :)

2011-07-28 @ 19:21:44
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får gärna recensera Transformers 3. Väldigt snygg klänning och du passar väldigt bra i den!

2011-07-28 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0