Annonser från BloggPartner

Phobia 2

Hej alla läsare!♥

''Det jag gillar mest med båda filmerna är att dem lyckas med de flesta berättelserna''

 


Phobia 2: I fem olika berättelser möter publiken zombies och spöken i tempel och på motorvägar - som unga människors straff för gångna synder.


Jag gillade första Phobia filmen och längtade efter att få se Phobia 2. Det jag gillar mest med båda filmerna är att dem lyckas med de flesta berättelserna och lyckas göra dem lite obehagliga. De tre första historierna i denna film är ganska bra, däremot var det den fjärde som blev en besvikelse, medan femte historien höjde nivån på filmen igen för humorn och att den var bra gjord. Det var lite segt på vissa ställen och jag tyckte att första filmen gav mer obehag, men en stark trea får denna uppföljare.



















300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: jacob

jaså, så det finns en tvåa? Måste jag se :)

2011-07-16 @ 15:42:54
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0