Annonser från BloggPartner

Hulk

Hej alla läsare!♥


Hulk: Ödets nyck gör att vetenskapsmannen Bruce Banner får en unik egenskap. Det hela börjar då han utför ett standardexperiment som går fruktansvärt snett. Utan att tänka kastar han sig in och räddar en annan människa men utsätter samtidigt sin egen kropp för en dödlig dos gammastrålning. Överraskad konstaterar han själv och resten av teamet att han klarat sig utan några allvarligare skador. Vad ingen vet är att inom honom har en ohygglig varelse väckts till liv - ett monster fyllt av ilska som är berett att med förödande kraft slåss för oskyldiga...


Jag gillar denna filmatisering om hulken bäst utav alla jag har sett hittills. Jag är ett stort Jennifer Connelly fan och ser allting som hon är med i. Hon är riktigt bra och trovärdig i sin roll och Eric Bana passar bra som Bruce Banner. Jag gillar förvandlingsscenerna och slutscenen är riktigt snygg. Det fanns någonting i både Connelly’s och Banas skådespeleri som grep mig och fick mig vara intresserad hela tiden. Är man ett hulken fan så tycker jag att man absolut ska se den här filmen som är regisserad utav Ang Lee.










300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Micke

Den här filmen är mer trogen serietidningen än TV-serien från 70-talet, men jag tycker filmen är ganska flummig på sina ställen.

2011-07-22 @ 17:49:30
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0