Annonser från BloggPartner

Hemma igen!

Hej alla läsare!

Hemma från Polen igen!


Nu är jag hemma i Sverige igen efter att ha varit i Polen de två senaste veckorna. Tomas har uppdaterat bloggen då jag inte har haft tillgång till internet så ofta. Efter att jag har vaknat ska jag ta itu med att godkänna era kommentarer och svara på dem. Jag har med mig mycket bilder från Polen och jag har skrivit dagbok där varje dag som jag kommer publicera på bloggen, dag för dag så missa inte det. Ni kommer få vänta allt som hände i Polen no details spared ;)Ni kommer få läsa allt om mina filmköp, filmtittande, festande, släkt, mat & få se mycket mycket bilder.



Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Fantastiskt bidrag! Kul att du är hemma igen!! =D

2011-07-27 @ 00:49:02
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Micke

Välkommen tillbaka till Sverige! Ska bli intressant att få läsa om din vistelse i Polen, och få se bilder därifrån.

2011-07-27 @ 01:07:53
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka!

2011-07-27 @ 11:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0