Annonser från BloggPartner

Halloween 2 original

Hej alla läsare!♥



Alla helgons blodiga natt 2: Sex skott ekar i natten. Dr. Loomis har just skjutit massmördaren Michael Myers, Ondskan själv. Michael faller ner från balkongen med en smäll. Laurie har med en hårsmån undkommit en säker död. Men då Dr. Loomis tittar ut är Michael borta... Laurie läggs in på sjukhus, men märker snart att Michael Myers tycks vara i farten igen.


Den här börjar precis där den första slutar, vilket jag tycker är bra. Stämningen och intensiteten finns kvar från första filmen och Michael Myers scares the shit out of me! Jag har alltid funnit sjukhus ganska creepy och därför är det riktigt bra att det utspelar sig på just ett sjukhus. Att springa runt på ett sjukhus och veta att Michael Myers är där någonstans är sjukt obehagligt. Jag tittade väldigt mycket på Halloween-filmerna när jag var yngre och nostalgikänslan finns helt klart kvar.












300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Usch, jag gillar inte alls denna. Tyvärr, Sarah. :P

2011-07-19 @ 20:16:55
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0