Annonser från BloggPartner

Tomas <3



Bilden är tagen utav Candy på min födelsedag i november förra året. Jag & Tomas på bilden.

Jag och Tomas har snart varit tillsammans i sex månader och han hjälper mig igenom alla svåra stunder. Han hjälpte mig den här helgen med att bara vara här och hjälpa mig igenom nätterna. Jag har väldigt svårt att sova på natten ifall jag är ensam hemma och mamma är i Tyskland just nu, så jag har varit orolig över hur det ska gå. Tomas åkte tyvärr hem i söndagskväll och mamma kommer inte hem förrän på onsdag, vilket leder till att de här närmsta nätterna kommer bli väldigt jobbiga för mig, men jag är glad att han kunde vara med mig i helgen ♥


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Vad snällt av honom, skönt att du har någon som kan hjälpa dig. :)

2011-01-18 @ 08:56:22
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0