Annonser från BloggPartner

The Men who stare at goats

Hej alla läsare!

''Den bjuder på en hel del skratt, speciellt en scen då Kevin Spacy går in i en speciell trans och pratar med en märklig röst.''



En reporter i Irak kan ha hittat sitt livs stora scoop när han möter Lyn Cassady, en man som säger att han har varit medlem i U.S First Earth Battalion, ett förband där man använder sig utav paranormala krafter i sina uppdrag, är Lyn endast galen eller är hans krafter riktigta?

Den var mycket bättre än förväntat och alla härliga skådespelarprestationer lyfter filmen. Anslaget är roligt och man förstår inte så mycket alls vilket leder till att man vill veta mer. Den bjuder på en hel del skratt, speciellt en scen då Kevin Spacy går in i en speciell trans och pratar med en märklig röst. Detta var den sista filmen jag såg år 2010 tillsammans med Tomas, Candy, Jacob och André. Jag tycker inte att den blev tråkig, utan den höll mitt intresse uppe genom att jag hela tiden ville veta mer om alla karaktäre och det vann filmen väldigt mycket på.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Althea

Åh denna film är så underbar tkr jag ^^

2011-01-10 @ 17:23:35
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: Angelica

den har jag velat se, länge. dock aldrig tagit tag i saken och sett den, men ja... :P

2011-01-10 @ 18:30:23
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Candy

Var inte lika imponerad av den som ni andra verkade vara, men den funkade för stunden och jag skulle kunna se om den. Gav den en trea. ^^

2011-01-10 @ 19:06:09
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0