Annonser från BloggPartner

Semla mums mums

Hej alla läsare!

''semla, hallon, björnbär & The Girl next door (komedin).''



Igår myste jag med en semla, hallon, björnbär & The Girl next door (komedin). Trots att jag tränar MMA ganska ofta så tänker jag inte sluta äta godis, choklad och annat sött, men jag har dragit ner på det väldigt mycket. Jag försöker hålla mig ifrån sånt söndag - torsdag och på fredag & lördag brukar jag äta det. Jag har hållit det i två veckor nu och det funkar väldigt bra, men jag får ont i huvudet pga sockerbristen (har varit sockerberoende ett bra tag nu). Ikväll kommer Tomas till mig och då ska vi fixa i ordning allt som behövs till inspelningen imorgon och sen ska vi nog mysa lite med film.



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jenny - Läskiga Bloggen

Sv: Shit, och jag som tyckte jag hade många filmer med drygt 300 XD

Fan vad gott det såg ut btw :D

2011-01-29 @ 18:58:09
URL: http://jennyemelielarsen.blogspot.com/
Postat av: Seance

Jag tycker verkligen att du ska köpa Conan Barbaren speciellt den utgåvan som jag lagt upp i mitt blogginlägg om filmen. Mkt fin genomarbetad utgåva du kan klicka på bilden för att se omslaget stort. Föreslår att du köper den på någon filmrea eller billigt på tradera för att få mest för pengarna.

Schysst blogg du har by the way!



Hade du sett alla filmer jag har under kategorin Hidden Film Treasures? Kommer fler inom snar framtid.

2011-01-29 @ 19:23:24
URL: http://seance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0