Annonser från BloggPartner

Nattinlägg..



Jag borde inte vara uppe på nätterna, speciellt ensam för det är då jag börjar tänka på massor med djupa grejer som får mig att må väldigt dåligt.

Jag kan tyvärr inte sova när jag är själv hemma pga min jävla nattfobi eller vad det nu är. Jag kan inte ens sova med tre lampor tända, tvn och datorn på och så har det varit ända sedan jag var liten. Det här är inte bra för mig, har endast sovit 6 timmar på 2 dagar och jag känner mig helt slut i kroppen, för jag är inte van vid det. JAG VILL INTE VARA ENSAM INATT, men det är tur att mamma kommer hem imorgon. Jag ska nog börja prata om det här med någon psykolog för det är nog dags för mig att äntligen börja prata med någon istället för att hålla allt inne.
Jag vill så mycket, men ändå klarar jag av att göra så lite egentligen.
På grund utav vissa problem jag har kan jag inte göra vissa saker som andra kan. Förresten så suger natt-tv! Finns typ ingenting att kolla på mellan 01-08 och då måste jag stå ut med massa tråkigt hela natten vilket leder till att jag ibland städar på nätterna vilket jag hatar att göra annars. Det här inlägget kanske är lite konstigt, men just nu skriver jag det som faller in i mitt huvud och jag är trött, men jag kan bara inte sova utan plågar mig igenom hela natt. Skulle väldigt gärna veta vad som är fel? på mig?

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Jag tror det är bra om du börjar prata med någon, det känns som om du har mycket inom dig som behöver komma ut men som du har lite svårt att prata med vänner/familj om. Då kanske du kan få hjälp med vissa saker också. Eller så hjälper det att bara prata, vem vet? Sen kanske du kan få sömntabletter mot natten också. Även om det bara är en kortsiktig lösning och det bästa såklart är att ta tag i rädslan från grunden så blir ju ingenting lättare att hantera när man sover dåligt, trust me, I know. Jag har haft svåra sömnproblem sen jag var typ 15. :/ Men du, det är bara att säga till om du vill komma hit någon gång när du är ensam! Jag har sovplats och jag sover alltid med minst en lampa tand. ;)

2011-01-19 @ 06:38:25
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Lina

FÖr många skräckfilmer? Nää, det r det nog inte för vi som började se skräck tidigt brukar inte vara lättskrämda.

2011-01-19 @ 13:52:43
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: My

Känner väl igen mig i det du skriver, har sorgearbetet för full gång nu.

2011-02-15 @ 14:00:28
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0