Annonser från BloggPartner

Dead Space: Downfall

Hej alla läsare!

''Det jag gillar med filmen är alla blodscener som är väldigt bra och kreativa.''



Dead Space: Se hur skräcken tar sin början för besättningen på USG Ishimura. Under en långväga gruvexpedition till en avlägsen planet, upptäcks en urgammal relik som sägs bevisa Guds existens och tas med ombord. Den dyrkas av vissa, men föraktas av andra. Men när den oheliga artefakten väcker en sedan länge slumrande art av rymdvarelser till liv, visar sig dess löften om himmelriket utveckla sig till rena helvetet. Kaoset är ett faktum. Blodbadet är bortom all kontroll. Och ett angrepp olikt allt annat mänskligheten tidigare skådat, har nu inletts för att störta världen i fördärv. Bered dig på den våldsamma bakgrundshistorien till tv-spelet som tar animerad vuxenfilm till nya nivåer av blodsutgjutelse och fasa. Detta är Dead Space: Downfall.

Jag har spelat spelet och tyckte att spelet hade en ganska läskig stämning och har velat se den animerade filmen ett bra tag. Det jag gillar med filmen är alla blodscener som är väldigt bra och kreativa. Creepy-känslan finns i filmen och jag tycker att det fanns en hel del riktigt bra scener. Det som gör att filmen inte får en femma är att animationen inte är så jättesnygg och jag förväntade mig något snyggare. Rösterna övertygar inte ibland och dialogen känns lite cheesy vid vissa tillfällen, men den får ändå en fyra, för brutala animerade filmer faller ofta i min smak.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Jag gillade också de blodiga scenerna. :)

2011-01-23 @ 01:28:17
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0