Annonser från BloggPartner

Agaton Sax och Byköpings gästabud

Hej alla läsare!

''Den innehåller väldigt roliga dialoger som ''kolla den lilla fetknoppen sover''  och jag skrattade väldigt många gånger.''



Två vid namn Mosca och Scott skurkar flyr från fängelset i London och de planerar ett skurkdåd mot Agaton Sax. Agaton Sax och Inspektör Lispington jagar de två skurkarna, men jakten försvåras av att de två skurkarna har dubbelgångare och vem är egentligen vem?

Haha vilken rolig film. Jag tycker om animationen väldigt mycket och jag känner mig som ett litet barn igen när jag såg filmen. Jag fick låna den utav Tomas, men ska köpa den så snart jag kan. Den innehåller väldigt roliga dialoger som ''kolla den lilla fetknoppen sover''  och jag skrattade väldigt många gånger.

Jag tycker att historien är bra, även om den inte är så komplicerad så är det skönt med okomplicerade historier ibland. Den är inte en musikal, men innehåller lite sånger ibland och texten till dem är väldigt roliga. Alla ljudeffekter passar väldigt bra in och gör att man dras in ännu mer i filmen. Agaton Sax är en karaktär som skapar sympati och man är helt klart på hans sida. Jag tycker ofta att de gamla animerade filmerna är bättre än idag för att dem har bättre mysig stämning som gör att man känner sig trygg när man ser filmen.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Har inte hört talas om den här förut, men ska ge den en chans tack för tipset!

2011-01-26 @ 12:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0