Annonser från BloggPartner

Stormbreaker

Hej alla läsare!

''Historien var tråkig och alla actionscener var riktigt tråkigt utförda.''



14-åriga Alex Riders farbror dör och Alex tvingas av MI6 att anta ett uppdrag för att rädda miljontals liv innan ett datavirus släpps som kommer att döda många oskyldiga barn och vuxna.

Den här filmen är tråkig från början till slut. Historien var tråkig och alla actionscener var riktigt tråkigt utförda. Det enda som var lite bra var Ewan McGregors skådespeleri, men han var ju bara med i ungefär 5 minuter tyvärr. Det fanns ingenting snyggt med filmen eller nytänkande.

Jag störde mig på huvudrollen skådespeleri på något sätt och jag tyckte inte alls synd om honom. Karaktärerna var tråkiga och jag tycker att filmen är väldigt fånig och inte på ett bra sätt. Det kändes även som som att vissa utav skådisarna inte heller försökte spela särskilt bra, utan mer gjorde scenerna för att bli klara med dem. Den här förtjänar verkligen en etta och det känns som att jag ser ettor oftare nu tyvärr. Man ska nog hellre läsa böckerna, inte för att jag har läst dem, men jag misstänker att dem är bättre.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Millan

Svar: Ja, det har jag :) och själv tycker jag att mangan är bäst (: Storyn är riktigt bra! Väldigt unik, one of a kind liksom :D

2011-02-26 @ 10:29:03
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: BlueRoseCase

Ett datavirus som hotar människor? Låter som något ur en sketchdialog som jag skrev för tio år sen... ;)

2011-02-26 @ 10:50:31
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Emma

Så dålig!

2011-02-26 @ 11:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0