Annonser från BloggPartner

Nytt manus

Hej alla läsare!

''Jag tänker inte berätta något mer om den, men jag vill ändå ge er info om att det kommer komma fler filmprojekt från min sida''



Jag håller på med redigeringen utav min nuvarande film och hoppas på att få klar den snart. Jag har redan skrivit ett nytt manus som jag hoppas på att kunna få spela in i sommar för utomhusscenerna skulle passa in bra då. Beroende på hur bra det kommer att gå med min film nu och hur stor budget jag kommer att få inför nästa filminspelning så får jag se när jag kan spela in den här filmen som jag nu har skrivit.

Jag tror väldigt mycket på mitt nya projekt, precis som jag gjorde med Under sängen och det ska bli kul att börja samla ihop skådisar, filmfolk, rekvisita och allting som behövs. Jag tänker inte berätta något mer om den, men jag vill ändå ge er info om att det kommer komma fler filmprojekt från min sida och bilden är en liten ledtråd också....

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Vad kul! :D

2011-02-21 @ 21:37:08
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Emma

Vad roligt att din filmkarriär verkar gå så bra! Clowner är ganska freaky ska bli kul att se dina filmer :)

2011-02-21 @ 23:10:36
Postat av: Lina

Kommer vi vanliga döingar få möjlighet att se din film när den är klar?



Sv: Alltså jag är verkligen inte ett Kubrick fan. Jag tror inte jag har gillat en enda film som han har gjort. Eller jag vet att jag inte gillar en enda av dom. Men som sagt, smaken är som baken, delad. Vi har ju alla olika tycken om saker och ting.

2011-02-21 @ 23:11:33
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Vicky

Vad har du för kamera och stativ== Filmar du själv?



2011-02-21 @ 23:14:03
Postat av: vicky

?? skulle det vara, sorry.

2011-02-21 @ 23:14:42
Postat av: Placebohoe

Vicky: Ja jag filmar själv förutom dem scener som jag är med i. Jag använder Canon 7D och jag har ett stativ :)

2011-02-21 @ 23:17:05
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: placebohoe

Vicky: Men jag har glömt bort vad för slags stativ jag har, ska ta reda på det imorgon ^^

2011-02-21 @ 23:18:40
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ä så härligt att se dig gå efter dina drömmar. Jag har följt din blogg i snart ett och ett halvt år, ända sen starten? och det är kul att ha sett dig utvecklas och äntligen göra filmer. Jag tönker på det här med MMA, tränar du för att bara träna och ha en till fritidssyssla eller tänker du bli proffs? Du verkar vara en sån tjej som bestämmer sig för något och sedan kämpar för att få det och det gillar jag.



Ska bli kul att se din film när den bli färdig.

2011-02-22 @ 00:01:22
Postat av: Frida

gud vad kul för dig! spännande! jag tänker på placebo "trigger happy hands - clownerna" haha. clowner är lite smått obehgliga.. hehe

2011-02-22 @ 23:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0