Annonser från BloggPartner

Godnatt

Hej alla läsare!

''Här min sov-outfit, Hello Kitty kortbyxorna fick jag av Candy i julklapp''



Idag har jag haft en riktigt skön slappdag. Jag har hunnit med att kolla på Stormbreaker, Despicable Me, Shallow Hal & The Ewok Adventure. Jag lagade även mat till mig och mamma som var awesome (jag lagar mat nästan varje dag och gillar det) och så har jag förbättrat mitt nya filmmanus. På torsdag åker mamma till Polen och är borta i nio dagar, så då kommer min superheta älskling Tomas att bo hos mig i några dagar, sen kanske Sofia ska bo hos mig i några dagar också. Här är min sov-outfit, Hello Kitty kortbyxorna fick jag av Candy i julklapp, jag fick även en tillhörande topp som jag kommer visa senare.

Imorgon blir det dubbelpass i MMA som vanligt och så ska jag fokusera mycket på redigeringen utav Under sängen också. Vad ska ni göra imorgon?

GODNATT ALLA LÄSARE!

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöta byxor!



Imorgon ska jag till skolan, plugga inför ett prov. Hoppas kanske se en film och kolla in din blogg ;)

2011-02-22 @ 23:34:01
Postat av: Candy

Jag, Jacob & André ska käka tacos! Och jag & Jacob kommer nog att se på någon film för att fira att han är klar med tentan. Om jag orkar & hinner ska jag åka förbi min lägenhet & hämta några saker + dumpa lite kläder där...

2011-02-22 @ 23:44:17
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Joss

Sv: tack tack tack tack tack :D

2011-02-23 @ 11:51:16
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Lina

Jag har med en Hello Kitty dress som man ska sova i, men i mitt tycke är den för fin för att sova i. Dock inte samma som du.



SV: Har du lagt ut en bild på din predator samling??? För då har jag fan missat den.

2011-02-23 @ 20:51:21
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

CUTIE!!! Kan man bli sötare? ;)

2011-02-24 @ 00:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0