Annonser från BloggPartner

Det som är skönt med MMA

Hej alla läsare!

''Jag har förut skrivit i bloggen om min rädsla inför tjejer och när jag började träna MMA så mötte jag min rädsla''



Jag kan verkligen vara mig själv på MMA-träningarna och mår väldigt bra där. Folk som pratar med mig och tycker om mig där gör det för att jag är mig själv. Jag går dit helt osminkad och blir sedan helt svettig, röd i ansiktet och luktar inte så fräsch, men folk pratar med mig ändå och det är det som är så skönt att gå dit. Jag behöver inte ha smink, vara uppklädd och vara på ett visst sätt för att få tjejkompisar där, utan jag kan vara mig själv.
genom att låta dem se hur jag verkligen är och hur jag ser ut helt naturligt. Träningen har hjälpt mig en bit med att känna mig mer bekväm omkring tjejer och jag mår bättre psykiskt efter träningarna och dagarna då jag inte tränar.

Det tränar massor med trevliga människor där och tjejträningen är väldigt kul. Nu tränar jag 4 ggr/veckan och 2 utav passen sker varje onsdag med en och en halvtimmas mellanrum så jag hinner äta lite middag innan nästa pass. Vi har hunnit lära oss ganska många grepp som jag nu försöker lära mig utantill och även en hel del rörelser som är bra att kunna. Fysträningen är hård, men nödvändig och det finns alltid ett syfte bakom varje rörelse vi gör på uppvärmningen. Jag är så glad över att ha hittat något, förutom filmen & Tomas, som får mig att må väldigt bra. Nu gäller det bara att jag tror på mig själv, fortsätter att utvecklas och inte ger upp.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad roligt att du har hittat något mer som får dig att må bra :D

Jag är själv inte bekväm med folk som jag inte känner så väl men vet att jag kommer träffa igen (Främst ungdomar, vilket kan bli ett problem när jag själv är en ungdom.. :/ Men försöker att träna mig på att tänka på att det meste som jag tror att de tycker tycker de egentligen inte.. :P )

2011-02-03 @ 20:15:16
URL: http://ps-movies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0