Annonser från BloggPartner

Burlesque

Hej alla läsare!

''det som är negativt med filmen är att dans och sångnumrena inte är lika bra som jag önskar att de skulle kunna vara.''



En flicka (Christina Aguilera) åker från landet för att uppfylla sin största dröm - att stå på en scen och uppträda. Hon åker till Los Angeles, söker jobb efter jobb, men får inget. Efter ett tag hittar hon ett ställe som heter Burlesque, hon går in till klubben och blir genast kär i allting som pågår där och vet att hon bara måste få ett jobb där.

Jag förväntade mig inte särskilt mycket, men blev ändå positivt överraskad. Filmen funkar och är helt okej, det som är negativt med filmen är att dans och sångnumrena inte är lika bra som jag önskar att de skulle kunna vara. Sista låten och dansen är riktigt explosiv och jag önskar att varje nummer hade varit så. Jag gillar historien och jag tycker att Cher är väldigt bra i filmen. Christina Aguilera är helt okej, men hennes röst är sjukt grym. Jag gillade filmen, men det var inte lika bra som andra musikaler helt enkelt.




Det här var innan jag och mamma skulle se Burlesque på bio. Min mamma på den första bilden och jag på den andra bilden.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Millan

Sv: Jadu, jag vet inte riktigt... Om jag var tvungen att välja en favoritskiva skulle jag nog välja Black Market Music, eftersom det var den första jag köpte och den om verkligen fick in mig på Placebo! Låt, ehe, nej du. Den ändrar jag varje dag! Just nu är det Summer's Gone :)Själv då? ^-^

2011-02-08 @ 21:11:48
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Ja det är i början av "Upp" som jag gråter ^^ Den är as söt ja! :D

2011-02-08 @ 21:23:41
URL: http://ps-movies.blogspot.com
Postat av: Millan

Svar: Ja :3 det måste vart en super present!

2011-02-08 @ 21:33:21
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Maygol

Alltså. Jag vet itne om jag ska skita i att se den filmen överhuvudtaget.. Okej, burlesque, men jag tycker de borde använda sig av rörelser och musik som kan förknippas mer med det årtionde som burlesque härstammar från. Grrr!

Men det kanske är bra när man inte förväntar sig så myckt av den. sen gillar jag cher :P :P

2011-02-10 @ 00:13:54
URL: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0