Annonser från BloggPartner

Bästa film på Oscarsgalan?

Hej alla läsare!

Vilken film tror ni vinner priset för bästa film på oscarsgalan? Jag komma vara uppe och titta på den, kommer ni att vara det?

Jag hoppas verkligen att Black Swan vinner för den är grymt bra. Att kombinera balett och med det mörka på ett bra sätt påminner om Dario Argentos Suspiria och det är även en orsak till varför jag gillar Black Swan.

De nominerade:

The King's Speech
The Kids are All right
Black Swan
Inception
The Fighter
127 hours
Toy Story 3
The Social Network
True Grit
Winter's bone



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Har inte sett så många av de där filmerna, men jag tippar på Inception eftersom den är så hyllad & överskattad. Hoppas dock på Black Swan!

2011-02-26 @ 18:23:52
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Lina

Jag hoppas på med på Black Swan eller 127 Hours. Men så länge inte The Social Network vinner så är jag relativt nöjd, för den filmen är bara för överreklamerad.



Själv så jobbar jag hela natten n är galan går så jag är lite psykiskt fördärvad, men jag ska spela in den och se på måndag morgonen kl 8 när jag kommer hem. Och fan ta min digitalbox om den väljer att krascha nu igen.

2011-02-26 @ 18:40:10
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: danne

Tror det ligger mellan The Social Network, The King's Speech eller Black Swan. Hoppas på Black Swan!

2011-02-27 @ 03:22:53
Postat av: Placebohoe

danne: Hoppas verkligen också på Black Swan :)

2011-02-27 @ 12:48:35
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Black Swan är så himla bra och jag kommer också se galan, men jag brukar bli så trött och somna efter halva men får se till att hålla mig vaken den här gången!

2011-02-27 @ 16:38:41
Postat av: Viaych

Hejar också på Black Swan. Skit längesen jag såg på en så bra film och budskapet den sänder ut är så jävla bra =D. Varför 127 hour är ens nominerad har jag ingen aning om. Därför blir det en bojkott i år av Oscargalan för min del. Men hoppas verkligen på Black Swan

2011-02-28 @ 01:31:01
URL: http://viaych.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0