Annonser från BloggPartner

God Jul alla läsare!

Hej alla läsare!

God jul allihopa!




Jag har tyvärr varit sjuk i tre dagar och kommer nog vara sjuk hela julafton, men jag är glad ändå. Jag kommer äta god polsk mat, hoppas att jag får i mig mer än jag har lyckats få i mig nu när jag har varit sjuk. Jag har gått ner flera kg och känner mig väldigt svag, kommer bli tufft att börja träna igen sen.





Min söta mamma bakom våran julgran. Hon har lagat det mesta som vi ska äta imorgon och jag kommer även att laga några rätter.




Jag kan tyvärr inte avslöja vad jag har köpt för presenter  utan det får ni se imorgon och då får ni även se vad jag fick.



Jag tycker att våran dekoration blev lyckad i år.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Henrik_

God Jul :)

2011-12-24 @ 09:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0