Annonser från BloggPartner

Battle Royale utgåvan

Hej alla läsare!

Nu visar jag min snygga Battle Royale utgåva



Min snygga Battle Royale utgåva som jag köpte på Sci-Fi mässan 2011 innehåller:
- 4 omslag som man kan byta.
- 32 sidors serietidning: Battle Royale: Parent's Day, en helt ny serietidning!
- Collector's booklet av Tom Mes, Författaren till '' The Midnight Eye Guide to New Japanese Film' illustrerad med stillfoton, artwork och en intervju med regissören Kinji Fukasaku.
- En Battle Royale poster.








DISC 1
- Theatrical Cut
- Original Theatrical Trailer
- The Making of Battle Royale: The Experience of 42 High School Students.




DISC 2
- Special edition (Director's cut)
- Conducting Battle Royale with the Warsaw National Philharmonic Orchestra.
- Special Edition trailer.
- TV Spot: Tarantino Version.
- Shooting the Special Edition.
- Takeshi Kitano Interview.
- The Correct way to Make Battle Royale (Birthday Version).
- Tokyo International Film Festival Presentation.





DISC 3
- Opening Dat at Marunouchi Toei Movie Theatre.
- The Slaughter of 42 High School Students.
- Premiere Press Conference.
- The Correct Way to Fight in Battle Royale.
- Royale Rehersals.
- Masamichi Amano Conducts Battle Royale.
- Special Effects Comparison.
- Behind the Scenes Featurette.
- Filming on Set.
- TV Spots, Promos and Commercials.
- Kinji Fukasaku Trailer Reel.






300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: sugarhearted

Alltså, lite avundsjuk är jag nu! Dessutom hade jag för några år sedan kunnat döda för den där utgåvan, med tanke på omslaget. Var helt såld på Kiriyama, eller Masanobu Ando som skådespelaren heter. Typ dreglade över bilder på honom, hade som skärmsläckare på mobilen och allt. Eftersom jag även blev kåt av blod och våld hade jag väl pullat ihjäl mig till det där omslaget. ;)

2011-12-10 @ 15:24:28
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Anonym

Snyyyggggg!

2011-12-11 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0