Annonser från BloggPartner

Zombiewalk imorgon

Hej alla läsare!

''Imorgon är det dags för Stockholm Zombiewalk klockan 13.00.''

 

Imorgon är det dags för Stockholm Zombiewalk klockan 13.00. Självklart kommer jag att vara med och vara en MMA-zombie, med stora svarta boxnin gshandskar. Jag kommer gå upp väldigt tidigt för att min mamma ska sminka mig och fixa alla sår. Mamma ska även med till zombiewalken för att fota och vara med. Många utav mina kompisar kommer också vara med vilket kommer bli riktigt roligt. Förra året var jag en Zombie-strippa och visste jag hade kunnat vara det i år igen, men jag tänker aldrig promenera i mina 15 cm klackskor i 2 timmar igen, nej tack!

Om jag hinner så ska jag försöka lägga upp ett foto på bloggen imorgon så att ni får se hur jag kommer att se ut inför walken. Efter zombiewalken ska jag hem till Tomas på kräftskiva och ja jag kommer komma dit som en zombie haha, jag ska bara äta kräfthjärnor! Sen på kvällen ska vi nog mysa och kolla på film, förhoppningsvis hinner jag även tvätta bort mitt zombie-smink också.

Ja och vad hade den här bilden med inlägget att göra? Inte ett jävla dugg, ville bara visa upp mig lite haha!

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha så kul imorgon!!!

2011-08-19 @ 19:43:30
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag och min vän kom på när vi var i stockholm i tisdags att vi skulle åkt dit i norgon i stället för att kunna delta i zombie-walken.. Men så smarta var vi ICKE!

2011-08-19 @ 21:17:39
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Candy

Åh, kul! Jag kan tyvärr inte gå för jag har inte råd att åka in till stan. :( Men om jag hade gått hade jag varit en riktigt skanky nurse zombie med minikjolarnas minikjol och en minimal topp. ^^ Man måste visa upp sig, ja! ;)



Ang. söndag btw så är jag lite osäker på hur det blir just nu, eftersom jag fortfarande är i Sollentuna och det känns onödigt att åka hem eftersom jag ändå måste åka tillbaka hit på ,åndag p.ga. en tandläkartid. :/ Men eventuellt kanske du kan komma till jacob, du får fråga honom för de ska fira hans styvbror som fyller år så det kommer nog vara en del folk häör redan. Men annars om inte söndag funkar så kommer jag hem på måndag och efter det kan jag ses vilken dag som helst. :)

2011-08-19 @ 22:51:56
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Henrik_

Helt rätt att visa upp dig :)

2011-08-19 @ 23:06:14
Postat av: Aficionadon

Skulle vara kul att bevittna en Zombie-walk nån gång. Lär ju vara värt bussbiljetten!

2011-08-21 @ 16:30:26
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0