Annonser från BloggPartner

Ultimate fighter säsong 1

Hej alla läsare!

''Jag måste även skriva om någonting som jag är ganska stolt över.''



Jag fick Ultimate fighter säsong 1 i tisdags och det är ett tv-program där 16 MMA-fighters får mötas för att slåss om ett UFC-kontrakt. Jag älskar att titta på det för jag blir så himla motiverad till att träna, hålla mig i form och att göra det på ett hälsosamt sätt. Jag tittar inte på smala modeller och tänker åh sådär vill jag se ut och att jag måste banta, nej jag tittar på dessa fighters och blir motiverad till att få en grym kondition, styrka och uthållighet.

Jag måste även skriva om någonting som jag är ganska stolt över. Nu när det är renovering i min MMA-klubb så har jag inte tränat MMA på snart två veckor och det har gjort att jag har blivit lite lat och gått upp 1-2 kg, men jag har ingen panik för det alls. För bara ett år sedan skulle jag ha slutat äta direkt och bara skadat min kropp för att gå ner i vikt, men nu är jag helt lugn och jag har börjat träna och jag vet att jag kommer ner till min viktklass snart. Jag är stolt över att jag inte tänker i samma banor som förut och att jag vet att jag kommer hålla mig i form när jag börjar med MMA-träningen nästa vecka igen.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0