Annonser från BloggPartner

Scott Pilgrim vs the world

Hej alla läsare!

''Jag gillade karaktärerna i filmen och deras speciella utseendet.''



Scott Pilgrim vs the world: Scott Pilgrim har aldrig haft några problem med att få tjejer. Det är att bli av med dem som brukar visa sig svårt. Kärlekslivet är inte enkelt, där finns ex-flickvännen som krossade hans hjärta men nu är tillbaks i stan såväl som tonårsflörten han försökt bli av med ända sedan Ramona först uppenbarade sig för honom. Han upptäcker dock snart att hans nya flamma har det allra värsta bagaget: ett obehagligt förbund av ex-pojkvänner kontrollerar hennes kärleksliv och kommer att göra vad som helst för att göra sig av med Scott.

Riktigt bra och fantasifull film. Jag visste aldrig vad som skulle hända och det gjorde att jag ville se mer hela tiden. Den här skulle lätt kunna bli för löjlig och jobbig, men den här görs med charm och undviker att bli löjlig i mina ögon. Michael Cera är riktigt bra. Jag gillade karaktärerna i filmen och deras speciella utseendet. Jag gillar att Ramona byter hårfärg ungefär varannan vecka och det ser jämt skitsnyggt ut, jag blev själv sugen på att skaffa rosa slingor igen.

Jag gillade även berättarstilen och fotot som var riktigt snyggt. Något som jag även funderade på medan jag kollade på filmen var hur filmen skulle blivit gjord om den var en skräckfilm, det är något som jag gärna skulle vilja se.






Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Härlig film och TV-spelsnörden i mig gillar alla referenser till TV-spel. ^^

2011-08-14 @ 23:35:52
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: althea

Åh en av mina favoritfilmer ^^

2011-08-15 @ 11:33:02
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: Angelica

älskar den!!!

2011-08-15 @ 22:20:01
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Ricky

Så jävla bra! Michael Cera har börjat bli lite av en personlig favorit.

2011-08-16 @ 20:10:16
URL: http://themoviedungeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0