Annonser från BloggPartner

Polen 2011: Dag 5 - Söndag

Hej alla läsare!

''I den första affären hittade jag två väldigt billiga filmer''



Jag sov till klockan 11 och blev väckt utav mamma som frågade mig om jag ville följa med till ett köpcenter och det ville jag. Jag klädde på mig väldigt snabbt, borstade tänderna och sedan åkte vi iväg. Min morbror följde med för han och mamma skulle titta på inredningssaker till våran lägenhet. Jag tycker att det är ganska tråkigt att gå in i inredningsaffärer så jag gick till filmaffärerna istället. I den första affären hittade jag två väldigt billiga filmer, A Bittersweet life och Mio min Mio som jag köpte på en gång i den andra filmaffären hittade jag Fräls oss ifrån ondo som jag köpte.

Efter att vi hade varit i köpcentret åkte vi hem till mormor och morfar igen för att äta middag och sitta hemma hos dem hela dagen. Jag kollade på filmer, men blev lite uttråkad utav att inte göra så mycket. Det var även ett tag sedan jag hade tränat MMA eller annan träning därför bestämde jag mig för att gå ut och springa och min mamma följde med. Jag hade med mig mina träningskläder och jag och mamma gick ut. Jag sprang lite grann, men mamma ville att vi skulle gå istället så att hon kunde visa ställen som hon brukade besöka när hon var yngre. Vi gick ett tag och hon visade gamla hus och vart hon brukade gå med sina kompisar. Efter att vi hade gått klart köpte jag en glass och gick hem för att sova.

Filmer jag hann se under dagen: The Record, Oliver Twist, Short Bus & Planet of the apes re-make.


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

cool header bild! :)

2011-08-07 @ 19:54:32
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Erika

Gillar mest när det går mot fantasy/äventyr, älskar även action filmer med komiska inslag! :) Och du gillar mest skräck och splatter om jag förstått rätt, inte ofta man hittar en tjej som gillar sånt :D

2011-08-07 @ 19:55:58
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/
Postat av: Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

Varsegod :)

2011-08-07 @ 20:01:17
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Erika

sv:ja men det gör jag också såklart!:D Försöker vara öppen till alla filmer :)

2011-08-07 @ 20:01:22
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig och din blogg du inspirerar mig till att våga vara mig själv

2011-08-08 @ 00:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0