Annonser från BloggPartner

Polen 2011: Dag 4 - Lördag del 2

Hej alla läsare!

''Tydligen är han intresserad utav att vara med i en utav mina filmer som en huvudroll i en ganska speciell film som jag har skrivit.''



Dags för den andra delen av dag 4. Efter att vi hade kommit hem till mormor och morfar igen så badade jag, bytte kläder och fixade mig inför utgången med mina kusiner, min mamma och mina kusiners kompisar. Jag bestämde mig för att ha på mig min hjärtklänning som jag gillar väldigt mycket och jag hann även att se klart Dead or Alive. Jag och mamma tog en taxi vid 22.25 för vi hade bestämt att vi skulle mötas inne i centrum runt 22.30. Vi åkte till centrum och väntade på mina kusiner, efter några minuter kom dem med två kompisar, en utav dem var deras kusin (Piotr) och den andra var kusinens kompis (Pawel). Vi gick till en gata där det är tillåtet att dricka på gatan så alla drack en öl, medan jag köpte en drink för jag gillar inte öl. Vi stod och väntade på en till kompis till mina kusiner. Efter en stund kom han och han hette Tomek (Tomas) och han började prata väldigt mycket med min mamma och vill gärna bli skådis. Han har tydligen spelat småroller i några serier och filmer och därför kunde jag prata om film med honom. Tydligen är han intresserad utav att vara med i en utav mina filmer som en huvudroll i en ganska speciell film som jag har skrivit.

efter att alla var samlade bestämde vi oss för att gå till Trendy Club där mina kusiner är vip-gäster. När vi kom in dit fick vi gratisdrinkar och alla var väldigt trevliga mot oss. Jag ville ha en cosmopolitan och gick till baren för att köpa det, efter det dansade vi allihopa lite grann och sen blev vi ledda till vårt vip-rum. I rummet fanns mat, grönsaker, mer gratis dricka och väldigt bekväma soffor. Det var första gången jag var i något vip-rum på en klubb, men det var mycket trevligt. Mina kusiners kompis Tomek hade med sig någon tjejkompis som verkade väldigt på honom, men han ville bara prata med min mamma och frågade om hon ville dansa med honom, men mamma hade ont i fötterna efter att ha dansat i höga klackar hela kvällen. Jag hade inte med mig min kamera till klubben, utan jag tog kort med mammas Iphone därför är bilderna lite suddiga och blåa. Vid 01.30 var både jag och mamma trötta och vi bestämde oss för att ta en taxi tillbaka till mormor och morfar för att sova.


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag förstår att du gillar den klänningen! Den är verkligen supersöt! :3

2011-08-03 @ 23:23:51
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är snygg

2011-08-08 @ 00:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0