Annonser från BloggPartner

Kelly's heroes

Hej alla läsare!

''Den här krigsfilmen är inte lika tung som många andra krigsfilmer''



Kelly's heroes: Det är andra världskriget och en grupp amerikanska soldater med Kelly i spetsen, och med Oddball som ledare för tre tanks, ger sig in bakom fiendens linjer för att stjäla en guldskatt.

Jag gillade musiken i filmen väldigt mycket, speciellt anslaget och sista scenen, den passade in perfekt på stämningen. Clint Eastwood är riktigt bra som ledaren Kelly. Den här krigsfilmen är inte lika tung som många andra krigsfilmer och det knöt sig inte i magen på samma sätt som med många andra krigsfilmer. Istället är stämningen lite lättare och det passade filmen bättre och jag var på ett humör för att se något lite lättare. Skådespeleriet är riktigt bra och jag blir alltid lika imponerad utav Clint Eastwood som jag har sett i väldigt många roller.





Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Henrik_

Kom och tänak på Top Secret! av någon anledning, se den :)

2011-08-30 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0