Annonser från BloggPartner

Company of wolves

Hej alla läsare!

''Den här filmen ska jag se om nångång i vinter då det är riktigt mörkt, kallt och mysigt''



Company of wolves: En flicka drömmer om en sagovärld där en äldre kvinna berättar sedelärande historier för sitt barnbarn, om män med kraftiga ögonbryn som man bör akta sig för.

Jag hade hört många dåliga saker om den här filmen, men jag tyckte inte alls att den var särskild dålig. Det jag gillade mest med filmen var miljön. Skogsmiljön med dimman var mysig och fick mig att leva mig in i filmen och handlingen. Effekterna var också riktigt bra och kreativa. Småhistorierna är bättre än det som händer mellan dem.

Filmen har behandlat Sagan om rödluvan på ett lite annorlunda sätt, vilket är positivt för det får filmen att sticka ut bland mängden. Jag tycker att skådespelarprestationerna är bra och huvudrollen spelas väldigt bra. Den här filmen ska jag se om nångång i vinter då det är riktigt mörkt, kallt och mysigt att bara sitta inne med en filt, nått varmt att dricka och att kolla på någon skräckfilm.








Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Den här har jag också hört mycket blandat om och därför har jag undvikit den. Men efter din text vaknar nyfikenheten till igen så tack för det!

2011-08-25 @ 18:37:03
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0