Annonser från BloggPartner

Troll & Troll 2

Hej alla läsare!♥

''Och bilden nedanför gav mig det största skrattet ikväll.''

 

 

 

Troll: När familjen Potter flyttar in i den nya lägenheten så börjar deras dotter Wendy bete sig märkligt. Föräldrarna märker ingenting, men deras son Harry blir misstänksam mot sin syster. Det de inte vet är att det ondskefulla trollet Torok planerar att erövra världen. För att lyckas så har han rövat bort Wendy och använder sig av hennes skepnad...



Jag och Tomas roade oss denna kväll med att se Troll och Troll 2. Första filmen var faktiskt helt okej. Jag gillade storyn och alla skogsscener. Trollen var även bra gjorda och vi fick oss några roliga skratt. Det här är en riktigt b-skräckis, men den görs på helt rätt sätt att den får ett godkänt betyg och jag skulle faktiskt tänka mig att se den igen.

Troll 2: Joshua saknar sin döda morfar och drömmer hela tiden om honom. När han en dag åker på semester med sin familj så dyker morfadern upp igen för att varna honom. Byborna i staden Nilbog, som de semestrar i är inga vanliga människor. De är troll...

Haha vilken dålig film. Skådespeleriet är sjukt dålig och det fanns så många logiska luckor att jag slutade räkna dem efter ett tag. I en scen så äter två människor på en majskolv för att få fram popcorn och plötsligt kastas det popcorn på dem från helt motsatt håll, wtf? Och bilden nedanför gav mig det största skrattet ikväll.




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!



Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Troll är skön i all sin b-ighet, men Troll 2 är fan för B för att det ens ska vara kul. Trollen är sjukt fult gjorda där. Tyckte knappt ens de såg ut som troll, haha!

2011-04-23 @ 01:29:04
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: BlueRoseCase

Hahaha! Dom verkar ju hur roliga som helst. Och heter ungen verkligen Harry Potter...? ;D

2011-04-23 @ 10:05:04
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: kicki

tack ska du ha :)

2011-04-23 @ 13:14:17
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha håller med dig att ettan är skön, tvåan är nog det pinsammaste jag någonsin har sett.

2011-04-24 @ 19:18:40
Postat av: Ricky

Jag älskar B-filmer av detta slag. Ja, tvåan kan man ju faktiskt undra varför den ens är gjord. Hehe. Men det finns ju en anledning till varför den är framröstad som "The Best Worst Movie Ever". Det finns även en dokumentär om 2an som heter jsut Best Worst Movie.

2011-04-26 @ 16:33:38
URL: http://themoviedungeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0