Annonser från BloggPartner

Territory

Hej alla läsare!

''Det är också roligt att vissa karaktärer som man trodde skulle hålla ut till slutet helt plötsligt dör och sånt tycker jag är positivt i skräckfilmer.''



Territory: En idyllisk flodtur i den australiska vildmarken förvandlas till en levande mardröm då någonting plötsligt kommer upp ur djupet och sänker båten med våldsam kraft. En jättelik krokodil skymtar medan de överlevande lyckas ta sig i land på en ö mitt i floden. Men de är långt ifrån säkra - snart går solen ner och tidvattnet börjar sakta stiga. Förr eller senare måste de simma i land.

Miljön är väldigt fin och jag tycker att dem har byggt upp en bra stämning som gör att jag vill fortsätta titta på filmen efter anslaget. Jag tycker också att krokodilen är väldigt bra gjord och man får se tillräckligt mycket utav den för att jag ska kunna känna mig nöjd. Det är också roligt att vissa karaktärer som man trodde skulle hålla ut till slutet helt plötsligt dör och sånt tycker jag är positivt i skräckfilmer. Jag har bara sett 4-5 krokodilfilmer och den här är en utav de bättre. Tyvärr är vissa scener lite tråkiga och filmen sticker inte ut så väldigt mycket, men den är inte dålig heller utan landar på en trea.
Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Jo, Sucker Punch var riktigt bra! Den har i stort sätt allt man kan förvänta sig av en Snyder film! Efter den här filmen kan jag ärligt talat lägga till kära Mr. Snyder till mina favorit regissörer ^-^

2011-04-16 @ 08:45:30
Postat av: Emilia

Oopsie, glömde skriva att det var jag som skrev Sucker Punch kommentaren ")

2011-04-16 @ 08:49:46
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0